torsdag den 24. juni 2010

Roser - roser - roser




Roserne er på vej nu. Ah, jeg glæder mig til at møde mine nye skønheder. Alle mine nye roser blev plantet hhv. april og oktober 2009. Nogle af dem, der blev plantet i april, kvitterede med blomster, men ikke alle. Derfor bliver det rigtig spændende at se, hvordan de ser ud "live". Især har jeg har spændt ventet på at møde 'Splendens', som udviste en fænemonal grokraft, og som nu står fyldt med de skønneste knopper og nyudsprungne blomster. Duften er helt speciel, nærmest mint, og jeg synes da også, det gav gennemtræk i luftvejene, da jeg stak næsen ned i den.

1 kommentar:

  1. Hej Lotte.

    Smukke roser du viser. Noget jeg ikke har våget mig ud i endnu - og måske heller aldrig gør. De stikker, men er smukke :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...