lørdag den 19. juni 2010

Oplevelser på en lørdag i juni i Danmark

Netop hjemkommet efter hyggeligt arrangement med Christina i Århus: Eftermiddagskaffe hos Christina, Bob Dylan teaterkoncert på Århus Teater og lækker fiskemenu på Restaurant Philkjær i Mejlgade.

Koncerten var rigtig god og underholdende med gode sangere og sange og sjove og interessante effekter. Må sige, at instruktøren har været glad for svævende mennesker! Claus Hempler har altså en fantastisk stemme! Den nød jeg også for et par måneder siden til koncert på Von Hatten, Randers.

Ah, Århus er nu en dejlig by! Heldigvis bliver det lille stik af fortrydelse over min flytning, jeg mærker, hver jeg kører ind mod byen og nærmer mig ringvejskrydset på Randersvej, mindre og mindre for hver gang. Tænker ej heller over det til hverdag, hvor jeg nyder min skønne lejlighed og min to kill for view ud over Vorup Enge og den lokale "bjergkæde".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...