fredag den 5. juni 2009

Indendørs sysler

Havde i dag aftalt at male kolo-huset indvendigt med broderen min. Og det var da en heldig dag at vælge til den slags indendørs sysler med alle de byger, der har har ramt Østjylland i dag. Vi har brugt hele dagen fra kl. 11.30-18.00 på at grunde stuen på 20 m2 - jeg er godt nok overrasket over, så lang tid det har taget at male, men det var selvfølgelig også umalede profilbrædder og med pensel. Vi fortsætter med maling i morgen og krydser fingre for, at der kun skal endnu en omgang maling til for at dække! Derefter skal også gulvet have en gang hvid maling, og så kan jeg komme i gang med at indrettet huset. Indtil nu har jeg jo koncentreret mig om at indrette haven. Når huset så er indrettet, vil jeg glæde mig til at bo i min haven hen over sommeren.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...