søndag den 17. maj 2015

Driver-huset (fortsat)

Driverhuset har nu været en realitet i ca. 1 måneds tid, og jeg fryder mig dagligt over, at det er kommet ind i mit liv. Det pynter gevaldigt op i haven, at der nu står et lysthus frem for en kasse.

I løbet af den forgangne måned har jeg puslet med indretning og er nu der, hvor jeg synes, driver-huset er blevet rigtig hyggeligt og rart (vi kan ikke komme uden om, at planter pynter og hygger). Det er så "husagtigt", at jeg næsten ikke kan nænne at svine med jord derinde, men den barriere overkom jeg dog under gårsdagens regnbyger, hvor jeg både såede og priklede i huset. Så hyggeligt at stå der og høre regnen tromme på taget. Og vældig tilfredsstillende ikke at blive stoppet i arbejdet pga. regnvejr.









7 kommentarer:

  1. Tillykke med det. Det ser rigtig hyggeligt ud.
    Hilsen Rita

    SvarSlet
  2. Tillykke med dit driverhus, det er da en skur-optimering man kan tale om! Det ser nydeligt ud og rigtigt hyggeligt og så alligevel en rigtig arbejdsplads. Jeg kan sagtens se dig i gang derinde med alt det hyggelige prikleri.

    SvarSlet
  3. Wow, hvor er det blevet godt. Super godt tænkt at bruge skelettet fra det gamle skur. Det ser jo helt anderledes ud.
    Tillykke med dit nye Driverhus :o))
    Masser af havehilsner fra Linda.

    Ps. hvor har du god orden :o)

    SvarSlet
  4. Tak for kommentarerne :)

    Mht. orden, Linda, må jeg henvise til, at huset er nyindrettet. Den orden kan sagtens nå at gå i uorden i løbet af en travl havesæson ;-) MEN jeg har dog ambitioner om, at driver-huset skal vedblive at være hyggeligt og rart at være i, og det fordrer (for mig) en vis orden :)

    Mh Lotte

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud, mon du overhovedet vil ud derfra igen :-)

    SvarSlet
  6. Hvor ser det hyggeligt ud. Sikke et skønt sted! Det er da en fantastisk tid lige nu, hvor haven står så flot. Det er ren nydelse!

    SvarSlet
  7. skønne og smukke billeder, dejligt med udestue og hygge i regnvejr.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...