lørdag den 16. november 2013

Kombineret skur/drivhus

Jeg har fået en god idé. Inspirationen stammer fra drivhus-gruppen på Vores Kolonihaver og Yvons fine selvbyggede drivhus.

I min have er der to skure. Det er dejligt, da det giver god plads at brede sig på til alle de ting & sager, der nu en gang skal opbevares i et skur. Men som sagt ... inspireret af Yvons selvbyggede drivhus er jeg kommet i tanke om, at mit ene skur da garanteret godt kan blive ombygget til drivhus i stedet.

God idéer, råd om ting jeg skal overveje og tænke på, når et skur skal omdannes til drivhus, tips og andet modtages med kyshånd :)

Her er skuret:




Ja ja, jeg ved godt, at jeg allerede har et drivhus - det er bare ikke stort nok ;-) Det er kun ca. 5 kvm, og jeg kunne sagtens bruge mere plads under glas så jeg bl.a. kan få en lun og tør indendørs arbejdsplads.

Hvad siger I; tror I på projektet?

3 kommentarer:

  1. Drivhus eller orangeri? For du har jo et drivhus og det du vil have, er et sted, hvor du kan stå uanset vejr og vind og plante om og lave ting og sager?
    Eller måske det også skal bruges med et bord og et par stole, så I kan bruge det til hygge også?
    Så ville jeg nok vælge at lade den nederste del forblive træ, og så udskifte fra midten og opefter med glas. I gang med at lede efter gamle skønne vinduer!
    God fornøjelse med et ny projekt til haven.

    SvarSlet
  2. Det bliver spændende, Lotte ! Du må have fat i nogle gamle vinduespartier :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Hej Lotte.Jeg ville da også foreslå nogle gamle vinduer ........ind og søg på nettet.
    Det kan blive rigtig flot.Held og lykke med det hele.God aften Jette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...