lørdag den 5. marts 2011

Award - spred det glade budskab om skønne blogs

Jeg har fået en award af Susanne – min søde haveveninde. Hendes begrundelse er:

"Achilleas kolonihave fordi hun ikke har sat mig på hendes liste som fast læser ;O) Det skal hun få at høre for, når vi står skulder om skulder på forårets plantemarkeder – fy Lotte :O)
Lotte kommer snart på banen igen og skriver om sin dejlige kolonihave og hendes favoritplanter"

Jeg vil gerne give tre awards til hyggelige blogge, jeg følger.

Her kommer reglerne til award-stafetten:

*Awarden gives til tre-fem bloggere, som har under 100 faste læsere.
*Du fortæller bloggeren via bloggens kommentarfelt, at du har udvalgt hende/ham som modtager af awarden.
*Du linker til den, du har fået awarden af samt til de tre-fem blogs, som du har udvalgt.

Jeg giver awarden til:

fauerflora: Line har lavet sådan en fin og hyggelig hjemmeside/blog med tilhørende frøbutik. Hun har god smag og forstår at kræse om indretning og have.

Have nr. 18: Fordi Rikke var så sød at hjælpe mig i gang med det tekniske på min blog, og så skriver hun nogle gode og velformulerede indlæg på sin blog.

9Haven: Jesper tager nogle skønne billeder, skriver nogle skønne indlæg og ser ud til at have en meget fin og inspirerende have.

3 kommentarer:

  1. Tusinde tak Lotte, det er rigtig sødt af dig at tænke på mig.
    Blomster hilsner fra Line

    SvarSlet
  2. Tak Lotte. Det er jeg rigtig glad for. Jeg bringer budskabet videre på Have nr. 18.

    Snart forårshilsner,
    Rikke

    SvarSlet
  3. Hej Lotte
    Mange tak, det er sødt af dig at tænke på 9haven.dk.
    Jeg vælger ikke at give den vidre, da jeg ikke lige har styr på hvem der ikke har fået denne Award. Det er jo lidt ligesom kædebreve...til sidst har alle modtaget et.
    Men igen tak :-)

    Mvh
    Jesper

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...