fredag den 27. marts 2009

Projekt opgravning

Vejrudsigten for i morgen, lørdag, lyder ikke alt for lovende! Men jeg tror på det og satser på at drage til Århus for at grave planter op i min gamle kolo. Min gartnerveninde har sagt, at jeg godt kan grave mine roser op, men at det så skal være NU. Opgravning af mine buske (de er plantet i ca. 2003) tror hun derimod ikke så meget på; den hvide, dobbelte syren er mener hun der er 50/50 chance for lykkes, mens hun fraråder mig at grave sommerfuglebusken op.

Min haveveninde Mette har lovet at stille op med spaden og hjælpe mig med projektet, så vi skal rigtig hygge os i morgen :) Der er drivhus i min nye have, så Mette arver mit ét år gamle plastteltdrivhus.

Der ryger også et par flyttekasser med, så diverse fra skuret kan blive pakket ned.

Det bliver en go' dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...