lørdag den 28. marts 2009

Årets første spadestik

Hvilken produktiv dag. Startede dagen med at læsse en flyttekasse af i Vasen, og så gik turen til kolo i Århus. Her pakkede jeg urtepotter m.m. ned og tog drivhuset ned til Mette. Mette hentede jeg kl. 13, og så gik vi ellers i gang med at grave op: krydderurter, roser, buske, stauder, løg, slyngplanter. Seks ud af mine syv, fine jernbuer kom også også op. Skønt at Mette hjalp! Nu kan jeg overskue resten af opgravningen på egen hånd. Selvom vejret så kedeligt ud, var det faktisk skønt - og super arbejdsvejr. En enkelt byge jog os indendøre, men derudover holdt det tørt hele dagen. Puntoen var fyldt til bristepunktet, da jeg returnerede Mette til Viby og selv drog til Silkeborg for at spise på café med en veninde. Og nu er jeg hjemme igen; godt mør og slapper af med en tur på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...