søndag den 19. september 2010

Plantemarked i Botanisk Have

Årets sidste plantemarked (for mit vedkommende) løb af stablen i Botanisk Have i Århus i dag, og det var som sædvanlig ganske hyggeligt at komme ud blandt ligesindede plantenørder. På trods af en truende vejrudsigt tidligere på ugen var vejrguderne os heldigvis mildt stemte i dag. Sol iblandet et par kraftige pust som farvede kinderne røde sidst på dagen.

Med kameraet i mobiltelefonen fik jeg for første gang foreviget min plantebod. Den var lidt mindre end normalt, idet jeg ikke havde så mange små planter med. Utroligt, hvad der kan være i en Punto, ikke? :)

Der røg kun et par enkelte planter i min egen indkøbskurv, og jeg byttede et par stykker med Susanne og Elsemarie.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...