torsdag den 16. juli 2009

Sommersysler i kolonihaven

Sommerferien er i gang, og den er jo startet med det skønne vejr. Sol og varmt, uhmm. Har været i gang med indretning af mit kolohus og er nu så langt, at det ligner mit drømmebillede. Huset var velholdt, da jeg købte det, men holdt i en helt anden stil, end jeg kan lide. Så jeg har malet vægge, loft og gulv hvide (fjernet væmmeligt, gråt gulvtæppe). Kommode og sofabord har fået den smukkeste pastelmint farve, vinduerne er blevet pudset, persienner sat op etc. Nu mangler blot de sidste små detaljer som billeder, nips, nogle gardiner, flere kludetæpper m.m. Er meget tilfreds :) Broderen min kom forbi i eftermiddag og hjælp med persienner m.m., og på søndag drager jeg til det skønne bagagerumsmarked i Århus for at opspore "ting & sager, der under ingen omstændigheder kan undværes i kolonihaven" ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...