torsdag den 29. marts 2012

Sweet as ... New Zealand (del 2)

Tænk, at det allerede er fem uger siden, jeg kom retur til DK efter en skøn, skøn ferie i New Zealand. Jeg har allerede vist lidt grønne billeder og her kommer fortsættelsen.

Et af de landskaber, der fascinerede mig allermest, var det alpine landskab. Det var utrolig spændende, mystisk og lokkende, og jeg ville bestemt ikke være blevet forbavset, hvis der var dukket en hobit eller to op!



Troldeskæg, englehår ... nej, her er der tale om lav i rigelige mængder!

Nærbillede af lav

En anden form for lav

Tui-fugl

5 kommentarer:

  1. Tak for kigget på de skønne billeder fra din New Zealand tur både del 1 og 2 :-))

    SvarSlet
  2. Fine billeder. Du valgte lige det perfekte tidspunkt for sådan en rejse.

    SvarSlet
  3. Tak :)

    Og ja, min rejse til NZ var helt perfekt timet ift. sneen og kulden denne vinter :)

    SvarSlet
  4. Tak også fra mig for det flotte kik.
    Jeg har en penneveninde i Wellington NZ.
    Hun besøgte mig i 2008 tror jeg det var. Tænk, hun fandt det smukt i DK.
    Synes ellers godt nok, at der er flot i hendes land.
    Jeg er meget inspireret kan du tro. Men en rejse, nej.....jeg har aldrig været længere væk end nordlige Holland på familiebesøg, så det tør jeg slet slet ikke detd er. Mange tak fordi vi måtte kikke med.
    Hertha

    SvarSlet
  5. Velbekomme, Herta :)

    Der er da utrolig smukt i DK, hvis du spørger mig. Smukt på en anden måde end NZ, men det er jo det, der så skønt ved at rejse - nemlig at opleve andre landes forskellighed fra ens egen hverdag.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...