mandag den 1. juni 2009

Det er i dag et vejr...


...et solskinsvej - ah, hvilken dejligt pinsevejr, det har da været helt fantastisk. Sol & sommer & lune aftener. Perfekt for alle aktiviteter i kolo. Jeg har både været aktiv, slappet af i skyggen, haft hyggelige besøg og har indviet grillen sammen med familien. Nu venter en kort arbejdsuge forude, inden friheden igen kalder med Grundlovsdag på fredag. Her har jeg planer om at indkalde min bror og komme i gang med at male huset indvendigt. Derefter kan jeg komme til at få det gjort hyggeligt, og så kan jeg begynde at bo der her hen over sommeren. Hanne, min gartnerveninde, som jeg havde besøg af i dag, sagde, at vejrudsigten melder om helt ned til 3 grader i løbet af ugen, så vi blev enige om at vente med at udplante sommerblomster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...